Mercedes-Benz Intense for Men tester
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Testery-perfum.pl. Witryna Testery-perfum.pl jest aktualizowana codziennie.
Mercedes-Benz Intense for Men
Męskie testery perfum | |
Kategoria | Testery męskich wód toaletowych |
Marka | Mercedes-Benz |
Linia | Mercedes-Benz Intense for Men |
Premiera | 2013 |
Pojemność | 120 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: kalabryjska bergamota, cytryna, włoska mandarynka, liść fiołka.Nuty serca: pieprz bourbon, galbanum, gałka muszkatołowa, fiołek.
Baza: cedr, wetyweria bourbon, paczula, cetalox.
Producent ekskluzywnych samochodów Mercedes-Benz
przedstawia nową, intensywniejszą odsłoną klasycznego zapachu
wydanego w 2012 roku. Mercedes-Benz Intense for Men,
podobnie jak u swojego poprzednika rozpoczyna się świeżymi i energetycznymi akordami bergamoty, cytryny i mandarynki, ale w tym
wydaniu w towarzystwie woni fiołka. Zdecydowanego charakteru nadaje
aromatowi nuta serca, w której mieszanka pieprzu, gałki
muszkatołowej i galbanum bezwzględnie zdominowała kompozycję.
Paczulowo-cedrowa baza potwierdza silną osobowość zapachu, jakim
jest Mercedes-Benz Intense for Men.
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Testery-perfum.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.