Burberry Mr.Burberry tester

Mr.Burberry
Męskie testery perfum | |
Kategoria | Testery męskich wód toaletowych |
Marka | Burberry |
Linia | Mr.Burberry |
Premiera | 2016 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: grejpfrut, kardamon, estragon.Nuty serca: liść brzozy, gałka muszkatołowa, cedr.
Baza: drewno sandałowe, drewno gwajakowe, wetyweria.
Burberry Mr.Burberry - jest nową propozycją dla pewnych siebie mężczyzn od firmy Burberry. Zapach jest perfekcyjnym balansem pomiędzy zmysłowością i świeżością. Ciepłe nuty drzewne cedr i wetyweria wydobywają aromat, zaś dodatek estragonu, liścia brzozy w połączeniu z grejpfrutem dopełniają tą wyjątkową kompozycję. Mr. Burberry jest kwintesencją brytyjskiego pochodzenia marki, to zapach dla prawdziwych dżentelmenów nie bojących się stojących przed nimi wyzwań. Odpowiedzialny za kompozycję jest sam Francis Kurkdjian perfumiarz odpowiedzialny za takie zapachy marki jak My Burberry, Brit Rhythm for Her Floral. Współpracował również z innymi markami tworząc m.in. Dior Homme Cologne, Davidoff Silver Shadow czy Armani Mania. Twarzą kampanii został wschodzący muzyk i aktor Josh Whitehouse. Natomiast odpowiedzialny za klip promujący jest wielokrotnie nagradzany brytyjski reżyser Steve McQueen, który po raz pierwszy współpracował z marką perfumeryjną.
Burberry Mr.Burberry - to wybór prawdziwego współczesnego dżentelmena.
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Testery-perfum.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.